Gyakran Ismételt Kérdések
Miért nem látom, hogy mi van raktáron és mi nincs?
Több, mint 4000 terméket forgalmazunk, sajnos nem tudunk mindenből azonnal elérhető készletet tartani, bármennyire is igyekszünk. Minden, a weboldalon szereplő termék - ha a rendelés pillanatában nincs raktáron - beszerezhető! Azonban, kérlek vedd figyelmebe, hogy nem minden gyártótól kapunk részletes információt a kifutó/készlethiányos termékekről. Amennyiben pont egy kifutó/készlethiányos terméket rendelnél, Kollégánk tájékoztat e-mailben vagy telefonon, helyettesítő terméket ajánl fel, vagy továbbítja a gyártó válaszát az esetleges beszerezhetőségről. Amennyiben ez számodra nem megefelelő, rendelésedtől természetesen el tudsz állni.
Láttam egy terméket a weboldalon, 3-10 munkanapon belül szállítják, de azt a választ kaptam, hogy elfogyott. Miért?
A 3-10 munkanap időintervallum több lehetőséget is magába foglal. Amennyiben van raktáron, akár 3 munkanapon belül megérkezhet hozzád. Amennyiben a rendelés pillanatában nem áll rendelkezésre, beszerezzük. Ez általában 10 munkanapon belül megtörténik, de az esetleges szállítási idő változásáról mindenképp tájékoztatunk. Kérlek vedd figyelembe, hogy a rendelések hivatalos teljesítési ideje maximum 30 nap az Általános Szerződési Feltételek szerint, a terméklapon feltüntett szállítási idő tájékoztató jellegű.
Minden termék van raktáron?
Termékeink 90%-a van raktáron, a maradék 10% pedig leggyakrabban rövid időn belül beszerezhető. A terméklapon megjelenített becsült szállítási idő a mérvadó, tájékoztató jellegű, az esetleges változásokról minden esetben tájékoztatunk.
Amennyiben a termék a rendelés pillanatában nem áll rendelkezésre, Kollégáink felveszik a gyártókkal a kapcsolatot, és beszerezzük a terméket, tájékoztatunk a szállítási időről.
Amennyiben ez nem lehetséges (ideiglenes/végleges készlethiány alakul ki) a gyártó által megadott időintervallumban megvárhatod a beérkezést, amennyiben soknak találod a szállítási időt, rendelésedtől természetesen el tudsz állni.
Amennyiben a termék a rendelés pillanatában nem áll rendelkezésre, Kollégáink felveszik a gyártókkal a kapcsolatot, és beszerezzük a terméket, tájékoztatunk a szállítási időről.
Amennyiben ez nem lehetséges (ideiglenes/végleges készlethiány alakul ki) a gyártó által megadott időintervallumban megvárhatod a beérkezést, amennyiben soknak találod a szállítási időt, rendelésedtől természetesen el tudsz állni.
Mikor kapom meg a rendelt terméket?
Készleten lévő termékek esetén a szállítási határidő általában a rendeléstől számítva 2-6 munkanapot vesz igénybe, de minden terméklapon fel van tüntetve. Ezek az információk tájékoztató jellegűek!
A megrendelés fázisairól vásárlóinkat e-mailben, bizonyos esetekben telefonon folyamatosan tájékoztatjuk.
Amennyiben a keresett termék a rendelés pillanatában nincs készleten, de beszerezhető, Kollégánk tájékoztat e-mailben vagy telefonon a várható szállítási időről.
Mivel a szállítási határidő termékenként változó, csak a rendelés leadását követően tudunk tájékoztatni. Amennyiben soknak találod a szállítási időt, rendelésedtől természetesen el tudsz állni.
A megrendelés fázisairól vásárlóinkat e-mailben, bizonyos esetekben telefonon folyamatosan tájékoztatjuk.
Amennyiben a keresett termék a rendelés pillanatában nincs készleten, de beszerezhető, Kollégánk tájékoztat e-mailben vagy telefonon a várható szállítási időről.
Mivel a szállítási határidő termékenként változó, csak a rendelés leadását követően tudunk tájékoztatni. Amennyiben soknak találod a szállítási időt, rendelésedtől természetesen el tudsz állni.