Kosár

Az Ön kosara üres.

Külföldi megrendelés

Külföldi megrendelőinknek

English below!

Világszerte lelassult a postai küldeményforgalom a koronavírus-járvány miatt. Több országban korlátozásokat vezettek be a légi és közúti közlekedésében, amely miatt a postai küldemények eljuttatása is akadályozottá vált.

A megrendelések feldolgozás a beérkezést követően megkezdődik. A szállítás külföldre való szállítás esetén 1-4 hét is lehet, posta szolgáltatóktól függően. Amennyiben csomagja iránt érdeklődne, kérjük írjon ügyfélszolgálatunknak, ahol megkapja a feladott csomagja fuvarlevélszámát.

 

Termékeinket a következő országokba postázzuk: SZLOVÁKIA, CSEHORSZÁG, ROMÁNIA, LENGYELORSZÁG, ANGLIA, AUSZTRIA, BELGIUM, BULGÁRIA, DÁNIA, ÉSZTORSZÁG, FRANCIAORSZÁG, GÖRÖGORSZÁG, HOLLANDIA, HORVÁTORSZÁG, ÍRORSZÁG, NÉMETORSZÁG, OLASZORSZÁG, PORTUGÁLIA, SPANYOLORSZÁG, SVÁJC és LICHTENSTEIN, SVÉDORSZÁG, SZLOVÉNIA, UKRAJNA.

 

Amennyiben a fent említett országokon kívül eső országba szeretne rendelni, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben. zbosshungary@gmail.com

Amennyiben a szállítás megoldható az Ön által választott célországba, a szállítási költség változhat, kérjük, ezt vegye figyelembe! Kollégánk a rendelésben megadott cím alapján pontos szállítási költséget kalkulál és e-mailben közli Önnel. 

 

Külföldre történő rendelést kizárólag Előre utalás fizetési móddal áll módunkban teljesíteni!

 



Hogyan lehet rendelést leadni

1. A regisztráció menete

Az oldal jobb felső sarkában a „Regisztráció” gombra kattintva tudja a regisztrációt elkezdeni.

Szükség van egy felhasználónévre és hozzá tartozó jelszóra, valamint az e-mail címének

megadására. A Tovább gombra kattintva elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket

(ÁSZF).

A következő lépésben következik a címadatok kitöltése, ahol szükség van az Ön nevére,

címére és telefonszámára.

Ezután a rendszer egy e-mailt fog küldeni az Ön által megadott e-mail címre, amiben egy

aktiváló linkre kattintva erősítheti meg regisztrációját. Erre a linkre kattintva megkezdheti

vásárlását a Webáruházban.

  1. A megrendelés összeállítása

Az oldal bal oldalán található tetszőleges termékkategóriára kattintva kiválaszthatja a

megrendelni kívánt termék(ek)et, a „kosárba” gomb megnyomásával tudja hozzáadni a

megrendeléshez. A +/- gombokkal tudja a mennyiséget változtatni. A kosárban lévő

termék(ek)et a jobb oldalon tudja megtekinteni.

  1. A megrendelés elküldése

Amennyiben összeállította a megrendelni kívánt termékek listáját, a jobb oldalon lévő

„Kasszához” gomb megnyomásával tudja ismét megtekinteni ill. átnézni, a megrendelését

véglegesíteni.

Amennyiben mégsem tart igényt a termék(ek)re, az X gomb megnyomásával

törölni tudja a tétel(eke)t.

A „Tovább” gombra kattintva tudja kiválasztani a megrendelése átvételének módját.

A „Tovább” gomb megnyomásával tudja a számlázási adatokat felvinni a

rendszerbe. Ehhez nyomja meg az „+Egyéb cím hozzáadása”-t és a felugró kis ablakba vigye

fel az adatokat. Nyomja meg a „Tovább” gombot. Céges vásárlás esetén szükséges az

adószám megadása is.

Itt még át tudja nézni a megrendelését, ha mindent rendben talált, a „Kattintson ide a

megrendelés véglegesítéséhez” gomb megnyomásával rögzítheti megrendelését, ill. az oldal

alján megjegyzést is fűzhet ahhoz.

  1.  A megrendelés visszaigazolása

A rendelés véglegesítése után a rendszer egy automatikus visszaigazoló üzenetet küld az e-

mail címére. Ez még csak azt jelenti, hogy a rendszerünk a rendelését fogadta. 24 órán belül

kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot az átvétellel vagy a szállítással kapcsolatban, illetve a

megrendelt termék(ek) készletének állapotával kapcsolatban.

A rendelés leadása után, a termék elérhetősége esetén kollégánk további e-mailben küldi el Önnek a rendelés végösszegét, átutalandó összeget szállítási költséggel, bankszámlaszámmal együtt.

Kérjük, az átutalást csak az összegző e-mail után indítsa el, az abban szereplő összegről!

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések részben vagy teljes egészében történő

visszautasítására.

To our foreign customers

 

Mail traffic has slowed worldwide due to the coronavirus epidemic. Restrictions on air and road transport have been introduced in several countries, which has also hampered the delivery of postal items.

Orders processing will begin upon receipt. Delivery to foreign countries can take 1-4 weeks, depending on postal service providers. If you are interested in your package, please write to our customer service, where you will receive the waybill number of your shipped package.

We ship our products to the following countries: SLOVAKIA, CZECH REPUBLIC, ROMANIA, POLAND, ENGLAND, AUSTRIA, BELGIUM, BULGARIA, DENMARK, ESTONIA, FRANCE, GREECE, NETHERLANDS, CROATIA, IRELAND, GERMANY, ITALY, PORT, ITALY, PORT SLOVENIA, UKRAINE.

If you would like to order to a country outside the above mentioned countries, please contact us by email. zbosshungary@gmail.com

If the delivery can be arranged to the destination country of your choice, the delivery cost may vary, please note this! Our colleague will calculate the exact delivery cost based on the address provided in the order and will inform you by e-mail.

We can only fulfill orders abroad with the Advance Payment method!

 

How to place an order

If you want to browse our website in another language, you can use the "Language" button in the upper left corner to select the language that suits you.

 

  1. Registration process

You can start the registration by clicking on the "Register" button in the upper right corner of the page.

A username and password are required, as well as an email address. By clicking the Next button, you accept the General Terms and Conditions (GTC).

The next step is to fill in the address information, where you need your name, address and phone number.

The system will then send an email to the email address you provided, in which you can confirm your registration by clicking on the activation link. Click this link to start your purchase in the Web Store.

  1. Compilation of the order

By clicking on any product category on the left side of the page, you can select the product (s) you want to order, you can add it to your order by pressing the "add to cart" button. You can change the quantity with the +/- buttons. You can see the product (s) in the basket on the right.

  1. Sending the order

Once you have compiled the list of products you want to order, you can view and review your order again by clicking on the "To checkout" button on the right, and finalize your order. If you still do not need the product (s), you can delete the item (s) by pressing the X button. Click the "Next" button to select how to receive your order. You can enter your billing information in the system by clicking the "Next" button. To do this, press "+ Add another address" and enter the data in the small pop-up window. Press the "Next" button. In case of a company purchase, it is also necessary to enter the tax number.

Here you can still review your order, if you have found everything in order, you can confirm your order by clicking the "Click here to finalize your order" button. you can also comment on it at the bottom of the page.

  1. Order confirmation

After the order is finalized, an automatic confirmation message will be sent to your e-mail address. It just means that our system has accepted your order. Within 24 hours, our colleague will contact you regarding the receipt or delivery and the status of the stock of the ordered product (s).

After placing the order, if the product is available, our colleague will send you the final amount of the order by e-mail, the amount to be transferred together with the delivery cost and bank account number.

Please initiate the transfer only after the summary e-mail, from the amount included in it!

We reserve the right to refuse orders that have already been confirmed in whole or in part.


For further information write to us to the zbosshungary@gmail.com e-mail address.